Piaci szervezetek SZEÜSZ csatlakoztatása - Königsberg Consulting
 
A személyre szabott ügyfélfelület eléréséhez kattintson ide

Piaci szervezetek SZEÜSZ csatlakoztatása

A közigazgatási folyamatokban már alkalmazott SZEÜSZ megoldások igénybe vétele a piaci szervezetek számára is elérhetővé vált. Ezek a szolgáltatások a legmagasabb szintű garanciák mellett lehetőséget biztosítanak olyan, az állam által birtokolt adatokon alapuló üzleti modellek kialakítására, amelyekkel a fizikai kapcsolattartást igénylő front-office feladatok csökkenthetők, az ügyfél által igazolandó adatok jelentős köre pedig érvényes, hiteles, elektronikus úton hozzáférhető adatokkal kiváltható.

A szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ-ök) alkalmazása a piaci szervezetek digitalizációs törekvéseit jelentős mértékben képesek támogatni, akár természetes, akár nem természetes személy ügyfelekről van szó. Az állami nyilvántartásokon alapuló azonosítási szolgáltatások és a képviseletre vonatkozó információk, az ügyfél állami nyilvántartásokban elérhető adatainak célhoz kötött hozzáférése és felhasználása, elektronikus kézbesítési címének elérése az üzleti folyamatok végrehajtását hatékonyabbá teszi.

A működő SZEÜSZ-szolgáltatások felhasználása időben és költségszinten is kiszámíthatóbbá teszi a fejlesztési projektek végrehajtását és az üzemeltetési feladatok ellátását. Az ügyfélélmény szempontjából szintén meghatározó a jelenlétet igénylő ügyintézési események csökkenése, a kevesebb igazolással járó „banki bürokrácia”.

ELŐNYÖK A PIACI SZERVEZETEK SZÁMÁRA:

  • Front-end szolgáltatások fejlesztése
    • hiteles forrásból származó strukturált és valid primer nyilvántartási adatok felhasználása az ügyfél által manuálisan rögzített adatok helyett,
    • az ügyfél által hitelesített fájl, igazolás csatolható a tranzakcióhoz,
    • csökken a „lemorzsolódás” mértéke (befejezetlen tranzakciók száma), ügyfélélmény növelése.
  • Back-end folyamatok támogatása
    • a központi primer nyilvántartásokban elérhető adatok felhasználása (hiánypótlás vagy további adatbekérés felesleges);
    • hitelesen, központi elektronikus helyen elérhető az ügyfél (e-mail, telefon, ügyfélkapu vagy cégkapu tárhely),
    • az ügyféladatok változásáról automatikus értesítés állítható be (Adatváltozás-kezelési szolgáltatás kialakítása folyamatban).

TERMÉKFELELŐS

PÉTERFALVI NORBERT

igazgatásszervező

vezető tanácsadó, CMC

11 év területi és központi közigazgatási tapasztalat

9 év tanácsadói tapasztalat

peterfalvin@konigsberg.hu

WordPress Image Lightbox