DÉVA digitális hivatali érettség vizsgálat és audit - Königsberg Consulting
 
A személyre szabott ügyfélfelület eléréséhez kattintson ide

DÉVA digitális hivatali érettség vizsgálat és audit

A hazai elektronikus ügyintézés technológiai és jogi vívmányainak kiteljesítéséhez nyújthat hatékony segítséget a digitális hivatali érettség vizsgálat és audit (DÉVA), amely komplex, több mint 300 kritériumra kiterjedő (jogi és szakmai) felmérési lehetőséget biztosít minden közfeladatot ellátó szervezet számára saját technológiai, folyamatszabályozási és egyéb szervezeti kapacitásainak értékelésére nyolc vizsgálati dimenzió mentén hat ügyintézési szakaszra fókuszálva

Annak érdekében, hogy a központi e-ügyintézési megoldások, a már kifejlesztett szakrendszeri és támogató alkalmazások, valamint az új technológiai vívmányok szervesüljenek a hivatali folyamatokba és szervezetbe, szükségessé vált a fejlesztéspolitikai hangsúly eltolása a hivatalok digitális transzformációjának irányába. A digitális transzformáció eredményeként a szervezetek papírmentesen, az ügyintézési csatornák standard háttérkiszolgálásával, az atipikus foglalkoztatási formák implementálásával, felkészült és elkötelezett személyi állománnyal, adatvezérelt módon látják el feladatukat.

A DÉVA egy olyan vizsgálati-értékelési módszertan (know-how), amely a bármely szervezetben lezajlódó digitális transzformáció hivatali szintű jellemzőinek, fázisainak (összefoglalóan az érettségének) státuszát írja le azzal a céllal, hogy az értékelt szervezet korábbi fejlesztéseit visszamérje, illetve kijelölje a további építkezés, finomhangolás útját.

A TERMÉK ELŐNYEI A SZERVEZET SZÁMÁRA:

  • E-ügyintézéssel kapcsolatos jogszabályok alapján történő jogimegfelelés ellenőrzése
  • Hivatali folyamatok felmérése e-ügyintézési relevancia szempontjából a fejlesztendő területek beazonosítására
  • Stratégiai támogatás a további fejlesztések irányainak, prioritásainak kijelölésére
  • Szolgáltatásbevezetési támogatás a hivatali e-ügyintézés és digitalizáció összehangolt implementálására a stratégia minél eredményesebb megvalósítása érdekében
  • A digitalizált hivatali működés monitoring rendszerének megalapozása
  • Az audit dokumentált módon kerül lefolytatásra, amely könnyen hasznosítható a hivatalos ellenőrzések vagy más adatszolgáltatási kötelezettségekhez
  • A felmérés eredményeként rögzített dokumentumok, információk hozzásegítik a szervezetet a hazai és uniós pályázatok során az optimális forrásbevonás megtervezéséhez és indokolásához.

TERMÉKFELELŐS

dr. KÁDÁR KRISZTIÁN

jogász, igazgatásszervező

CMC vezetési tanácsadó

10 év közigazgatási tapasztalat

10 év tanácsadói tapasztalat

kadark@konigsberg.hu

WordPress Image Lightbox