Elektronikus ügyintézési folyamatszervezés és szabályozás - Königsberg Consulting
 
A személyre szabott ügyfélfelület eléréséhez kattintson ide
  1. Kezdőlap
  2. /
  3. Szolgáltatásaink
  4. /
  5. Elektronikus ügyintézési folyamatszervezés és...

Elektronikus ügyintézési folyamatszervezés és -szabályozás

Az állami és piaci szervezeteket komoly kihívás elé állítja, hogy ügyfeleik számára biztosítaniuk kell az elektronikus ügyintézés lehetőségét. Tekintettel az újszerű feladatrendszerére és egyre jelentősebb elterjedésére, indokolt a folyamatok áttekintése, újjászervezése és ehhez kapcsolódóan az érintett eljárásrendek, belső szabályzatok elkészítése, felülvizsgálata.

Megközelítés

  • Főbb folyamatok listázása, ezt követően tételes felmérése (érintett vezetők, szakértő munkatársak bevonásával)
  • Strukturált adatgyűjtés (interjúk, meglévő dokumentumok)
  • Folyamatok vizualizációja

Lehetőségek

  • Folyamat-optimalizációs lehetőségek azonosítása
  • Optimalizációs lehetőségek elemzése és priorizálása
  • Optimalizációs javaslatok implementációjának megtervezése

Eredménytermékek

  • Szövegszerű javaslattétel a meglévő szabályzatok módosítására, új szabályzatokra
  • Vezetők, munkatársak érzékenyítése, felkészítése
  • Intézkedési tervek elkészítése

Kiemelt referenciák

Kiemelt tanácsadási termékek

Piaci szervezetek SZEÜSZ csatlakoztatása

A közigazgatási folyamatokban már alkalmazott SZEÜSZ megoldások igénybe vétele a piaci szervezetek számára is elérhetővé vált. Ezek a szolgáltatások a legmagasabb szintű garanciák mellett lehetőséget biztosítanak olyan, az állam által birtokolt adatokon alapuló üzleti modellek kialakítására, amelyekkel a fizikai kapcsolattartást igénylő front-office feladatok csökkenthetők, az ügyfél által igazolandó adatok jelentős köre pedig érvényes, hiteles, elektronikus úton hozzáférhető adatokkal kiváltható.

Szabályzatcsomag közigazgatási szervezeteknek

A 2018-ban hatályba lépett E-ügyintézési tv. megteremtette ugyan a jogszabályi környezetét az elektronikus csatorna kötelezőségének, a közigazgatási szervezetek továbbra sem számolták fel a hagyományos (papír alapú) működésüket. A digitalizáció terjedésének gátja a szervezetek mindennapjait befolyásoló szerteágazó feladatrendszer, amely kihívás elé állítja jogi, igazgatási, technikai és anyagi értelemben az egyes hivatalokat.

Kiemelt tanácsadási termékeink

WordPress Image Lightbox