- Kezdőlap
- /
- Szolgáltatásaink
- /
- Elektronikus ügyintézési folyamatszervezés és...
Az állami és piaci szervezeteket komoly kihívás elé állítja, hogy ügyfeleik számára biztosítaniuk kell az elektronikus ügyintézés lehetőségét. Tekintettel az újszerű feladatrendszerére és egyre jelentősebb elterjedésére, indokolt a folyamatok áttekintése, újjászervezése és ehhez kapcsolódóan az érintett eljárásrendek, belső szabályzatok elkészítése, felülvizsgálata.
A közigazgatási folyamatokban már alkalmazott SZEÜSZ megoldások igénybe vétele a piaci szervezetek számára is elérhetővé vált. Ezek a szolgáltatások a legmagasabb szintű garanciák mellett lehetőséget biztosítanak olyan, az állam által birtokolt adatokon alapuló üzleti modellek kialakítására, amelyekkel a fizikai kapcsolattartást igénylő front-office feladatok csökkenthetők, az ügyfél által igazolandó adatok jelentős köre pedig érvényes, hiteles, elektronikus úton hozzáférhető adatokkal kiváltható.
A 2018-ban hatályba lépett E-ügyintézési tv. megteremtette ugyan a jogszabályi környezetét az elektronikus csatorna kötelezőségének, a közigazgatási szervezetek továbbra sem számolták fel a hagyományos (papír alapú) működésüket. A digitalizáció terjedésének gátja a szervezetek mindennapjait befolyásoló szerteágazó feladatrendszer, amely kihívás elé állítja jogi, igazgatási, technikai és anyagi értelemben az egyes hivatalokat.