SZEÜSZ csatlakozási, bevezetési módszertan - Königsberg Consulting
 
A személyre szabott ügyfélfelület eléréséhez kattintson ide

SZEÜSZ csatlakozási, bevezetési módszertan

Az informatikai fejlesztések nélkülözhetetlen eleme az igazgatási környezet fejlesztésekhez való optimális illesztése. Ennek során kiemelt jelentősége van annak, hogy a kormányzat által biztosított SZEÜSZ-ök megfelelő célokra, megfelelő módon kerüljenek alkalmazásra és illesztésre a szervezet működési környezetébe. Emellett az is nélkülözhetetlen, hogy a fejlesztés eredménytermékei zökkenőmentesen implementálásra kerüljenek a szervezet működésébe.

A fejlesztések sikeressége nagy mértékben függ attól, hogy a kialakított szolgáltatás hogyan kerül bevezetésre. Gyakori probléma, hogy a tervezés és a megvalósítás kizárólag magára az eredménytermékre fókuszál. Egy-egy szolgáltatás nem önmagától fog működni. Attól, hogy az üzleti tervezés során rögzített specifikációk gyakorlatban történő leképezése megvalósult, még nem fogják használni az ügyfelek, még nem épül be a szervezet mindennapi működésébe és nem feltétlenül biztos az, hogy hibamentesen fog működni.

Szolgáltatásbevezetés célja, hogy:

  • felkészítse a belső szervezeti működést a megváltozott folyamatokra és ezáltal a módosuló működési rendre;
  • felkészítse az ügyfeleket a kialakítandó szolgáltatások megismerésére és igénybevételére;
  • finomhangolja a kialakított szolgáltatásokat, kiküszöbölje a működésből eredően felmerülő anomáliákat;
  • kezelje a használatból eredő visszajelzéseket.

A SZOLGÁLTATÁSBEVEZETÉS TERMÉK KERETÉBEN MEGTERVEZZÜK:

  • komplex – fejlesztéssel érintett szervezeten belüli és ügyfelek felé történő – edukációs tevékenységet,
  • fejlesztéssel érintett szervezet működési rendjének változásmenedzsmentjét,
  • a fejlesztett szolgáltatás élesbe állítását, majd működését támogató helpdesk kialakítását, felkészítését, működtetését,
  • fejlesztés kommunikációját és a fejlesztett szolgáltatás marketingjét,
  • szolgáltatás működésének monitorozását,
  • szolgáltatással kapcsolatos elégedettség mérését,
  • szervezeti képesség biztosítását a szolgáltatás működtetésére.

TERMÉKFELELŐS

TARPAI ZOLTÁN

igazgatásszervező

vezető tanácsadó, partner

12 év közigazgatási tapasztalat

5 év tanácsadói tapasztalat

tarpaiz@konigsberg.hu

Kiemelt tanácsadási termékeink

WordPress Image Lightbox