- Kezdőlap
- /
- Szolgáltatásaink
- /
- Szervezeti teljesítménymenedzsment
- /
- Adminisztratív terhek és költségek...
A szervezeti költségek csökkentésében és a szolgáltatásközpontú tevékenységek kialakításában nyújt hatékony segítséget a belső folyamatokra jutó és az ügyfél oldali adminisztratív terhek és költségek mérése, amely a folyamatfelmérés és a költségfelosztás módszerének kombinálásával lehetőséget biztosít minden szervezet számára saját technológiai, folyamatszabályozási és egyéb szervezeti kapacitásainak értékelésére.
Az adminisztratív terhek csökkentésére irányuló szervezetfejlesztési projektek céljai között közvetlenül megjelenik az a szempont, hogy a szervezetek közötti és a szervezeten belüli folyamatok újratervezésével a feladatok ellátásának hatékonyságát javítani szükséges. E cél elérésével a különböző szolgáltatások üzemeltetési költségeinek csökkentésére is mód nyílik. Bár a stratégiai célkitűzések között megjelenik a szervezetek back office folyamatainak egyszerűsítése, a feladatellátás optimalizációja, azonban a közigazgatási eljárásokra jutó (és ügyfél oldali) adminisztratív költségcsökkentés mértékének meghatározása, és az ennek alapjául szolgáló kiinduló adminisztratív költségek meghatározása jellemzően nem történik meg.
közgazdász
vezető tanácsadó
5 év központi, 5 év helyi igazgatás,
10 év tanácsadói tapasztalat