- Kezdőlap
- /
- Szolgáltatásaink
- /
- Igazgatásszervezés és rendszerszervezés
- /
- Piaci szervezetek DÁP harmonizációja
A közigazgatási folyamatokban már alkalmazott állami megoldások igénybe vétele a piaci szervezetek számára is elérhetővé vált. Ezek a szolgáltatások a legmagasabb szintű garanciák mellett lehetőséget biztosítanak olyan, az állam által birtokolt adatokon alapuló üzleti modellek kialakítására, amelyekkel a fizikai kapcsolattartást igénylő front-office feladatok csökkenthetők, az ügyfél által igazolandó adatok jelentős köre pedig érvényes, hiteles, elektronikus úton hozzáférhető adatokkal kiváltható.
Az elektronikus ügyintézési keretszolgáltatások alkalmazása a piaci szervezetek digitalizációs törekvéseit jelentős mértékben képesek támogatni, akár természetes, akár nem természetes személy ügyfelekkel lépnek kapcsolatba. Az állami nyilvántartásokon alapuló azonosítási szolgáltatások és a képviseletre vonatkozó információk, az ügyfél állami nyilvántartásokban elérhető adatainak célhoz kötött hozzáférése és felhasználása, elektronikus kézbesítési címének elérése az üzleti folyamatok végrehajtását teszik hatékonyabbá.
A működő DÁP keretszolgáltatások felhasználása időben és költségszinten is kiszámíthatóbbá teszi a fejlesztési projektek végrehajtását és az üzemeltetési feladatok ellátását. Az ügyfélélmény szempontjából szintén meghatározó a jelenlétet igénylő ügyintézési események csökkenése, a kevesebb igazolással járó „banki bürokrácia”.
igazgatásszervező
vezető tanácsadó, CMC
11 év területi és központi közigazgatási tapasztalat
11 év tanácsadói tapasztalat