Piaci szervezetek DÁP harmonizációja - Königsberg Consulting
 
A személyre szabott ügyfélfelület eléréséhez kattintson ide

Piaci szervezetek DÁP harmonizációja

A közigazgatási folyamatokban már alkalmazott állami megoldások igénybe vétele a piaci szervezetek számára is elérhetővé vált. Ezek a szolgáltatások a legmagasabb szintű garanciák mellett lehetőséget biztosítanak olyan, az állam által birtokolt adatokon alapuló üzleti modellek kialakítására, amelyekkel a fizikai kapcsolattartást igénylő front-office feladatok csökkenthetők, az ügyfél által igazolandó adatok jelentős köre pedig érvényes, hiteles, elektronikus úton hozzáférhető adatokkal kiváltható.

Az elektronikus ügyintézési keretszolgáltatások alkalmazása a piaci szervezetek digitalizációs törekvéseit jelentős mértékben képesek támogatni, akár természetes, akár nem természetes személy ügyfelekkel lépnek kapcsolatba. Az állami nyilvántartásokon alapuló azonosítási szolgáltatások és a képviseletre vonatkozó információk, az ügyfél állami nyilvántartásokban elérhető adatainak célhoz kötött hozzáférése és felhasználása, elektronikus kézbesítési címének elérése az üzleti folyamatok végrehajtását teszik hatékonyabbá.

 

A működő DÁP keretszolgáltatások felhasználása időben és költségszinten is kiszámíthatóbbá teszi a fejlesztési projektek végrehajtását és az üzemeltetési feladatok ellátását. Az ügyfélélmény szempontjából szintén meghatározó a jelenlétet igénylő ügyintézési események csökkenése, a kevesebb igazolással járó „banki bürokrácia”.

ELŐNYÖK A PIACI SZERVEZETEK SZÁMÁRA:

  • Front-end szolgáltatások fejlesztése
    • Közhiteles adatokon alapuló ügyfélazonosítás (akár kétfaktoros azonosítási szolgáltatások);
    • hiteles forrásból származó strukturált és valid primer nyilvántartási adatok felhasználása az ügyfél által manuálisan rögzített adatok helyett;
    • csökken a „lemorzsolódás” mértéke (befejezetlen tranzakciók száma), ügyfélélmény növelése.
  • Back-end folyamatok támogatása
    • A központi primer nyilvántartásokban elérhető adatok felhasználása (hiánypótlás vagy további adatbekérés felesleges);
    • hitelesen, központi elektronikus helyen elérhető az ügyfél;
  • Új vagy módosított termékportfólió kialakítása
    • Távértékesítés, szerződéskötés személyes jelenlét nélkül

TERMÉKFELELŐS

PÉTERFALVI NORBERT

igazgatásszervező

vezető tanácsadó, CMC

11 év területi és központi közigazgatási tapasztalat

11 év tanácsadói tapasztalat

peterfalvin@konigsberg.hu

Közbeszerzési információk

Cégünk az alábbi, Digitális Kormányzati Ügynökség által megkötött keretmegállapodásokban vesz részt konzorciumi tagként:

DKM01ITSZE21 Európai uniós forrásból megvalósuló informatikai rendszerek tervezéséhez, megvalósításához és bevezetéséhez kapcsolódó szakértői szolgáltatások nyújtása

DKM01ITSZ21 Informatikai rendszerek tervezéséhez, megvalósításához és bevezetéséhez kapcsolódó szakértői szolgáltatások nyújtása

DKM01ITSZ23 Informatikai rendszerek tervezéséhez, megvalósításához és bevezetéséhez kapcsolódó szakértői szolgáltatások nyújtása

DKM01ITMB21 Informatikai rendszerek fejlesztéséhez kapcsolódó minőségbiztosítási szolgáltatások nyújtása

DKM01ITMBE21 Európai uniós forrásból megvalósuló informatikai rendszerek fejlesztéséhez kapcsolódó minőségbiztosítási szolgáltatások nyújtása

Társaságunk rendelkezik NATO SECRET és EU SECRET minősítési szintű adatok kezelésére jogosító egyszerűsített telephely biztonsági tanúsítvánnyal.

 

WordPress Image Lightbox