- Kezdőlap
- /
- Szolgáltatásaink
- /
- IT fejlesztéshez kapcsolt igazgatásszervezés,...
- /
- Közigazgatási döntéshozatal automatizálása
A hatósági eljárások biztonságának fokozása érdekében szélesíteni kell az online elérhető információk és szolgáltatások körét, ideértve az ügyiratok elektronikus érkeztetését, nyomon követhetőségét és visszakereshetőségét. Mindemellett a nem hatósági ügyintézés keretében is indokolt az átláthatóság, továbbá a szolgáltatási színvonal emelése az egyszerűsített és időben érzékelhetően rövidülő ügyintézés megteremtésével.
Az automatizálás célja bármely (hatósági) ügyintézést végző közigazgatási szerv számára a gyorsabb és egyszerűbb ügyintézés biztosítása olyan ügyekben, amelyekben mellőzheti a humán ügyintézői mérlegelést, és az ügyfelek által megadott információk alapján kapcsolódó nyilvántartásokba, szakrendszerekbe való bekérdezéssel algoritmizálható a teljes ügyintézési folyamat (vagy annak egy része). Ezáltal csökkennek mind az ügyfél, mind a hivatal oldali adminisztratív terhek, aminek következtében a back office munkatársak felszabaduló ideje más szakmai területeken kamatoztatható. Mindemellett a gyorsabb ügyintézés az ügyféli elégedettség növelését és ezáltal az elektronikus csatornák további térnyerésének növelését is támogatja.
ELŐKÉSZÜLETEK, TERVEZÉS
FOLYAMATFELMÉRÉS, -OPTIMALIZÁLÁS, -ELEKTRONIZÁLÁS
AUTOMATIZÁLÁS IGAZGATÁSI TERVEZÉSE
IMPLEMENTÁCIÓ
közigazgatási menedzser
szenior tanácsadó
5 év közigazgatási tapasztalat
4 év tanácsadói tapasztalat