- Kezdőlap
- /
- Szolgáltatásaink
- /
- Folyamat-, szolgáltatás- és szervezeti...
- /
- DÉVA digitális hivatali érettség...
A hazai elektronikus ügyintézés technológiai és jogi vívmányainak kiteljesítéséhez nyújthat hatékony segítséget a digitális hivatali érettség vizsgálat és audit (DÉVA), amely komplex, több mint 300 kritériumra kiterjedő (jogi és szakmai) felmérési lehetőséget biztosít minden közfeladatot ellátó szervezet számára saját technológiai, folyamatszabályozási és egyéb szervezeti kapacitásainak értékelésére nyolc vizsgálati dimenzió mentén, hat ügyintézési szakaszra fókuszálva.
Annak érdekében, hogy a központi e-ügyintézési megoldások, a már kifejlesztett szakrendszeri és támogató alkalmazások, valamint az új technológiai vívmányok szervesüljenek a hivatali folyamatokba és a szervezetbe, szükségessé vált a fejlesztéspolitikai hangsúly eltolása a hivatalok digitális transzformációjának irányába. A digitális transzformáció eredményeként a szervezetek papírmentesen, az ügyintézési csatornák standard háttérkiszolgálásával, az atipikus foglalkoztatási formák implementálásával, felkészült és elkötelezett személyi állománnyal, adatvezérelt módon látják el feladatukat.
A DÉVA egy olyan vizsgálati-értékelési módszertan (knowhow), amely a bármely szervezetben lezajlódó digitális transzformáció hivatali szintű jellemzőinek, fázisainak (összefoglalóan az érettségének) státuszát írja le azzal a céllal, hogy az értékelt szervezet korábbi fejlesztéseit visszamérje, illetve kijelölje a további építkezés, finomhangolás útját.
jogász, igazgatásszervező
CMC vezetési tanácsadó
10 év közigazgatási tapasztalat
10 év tanácsadói tapasztalat